onsdag 8 september 2010

Award


Jag har ju inte fått en award egentligen men det var Medea som ville att man skulle anta utmaningen om man inte tidigare fått någon award. Så det gjorde jag här nu.
Här kommer sju sanningar om mig

* Jag har blivit morgonpigg med åren, tycker om att gå upp när det är stillsamt ute.
Var otroligt trött om mornarna tidigare.

* Jag längtar alltid till måndagen efter den 20 september - då är det hummerpremiär och jag och några tjejer till fiskar hummer. Man startar kl.7.00

* Jag gillar att styra och kontrollera - det är väl därför man blivit egen företagare till slut.

* Jag älskar att resa - långa eller korta resor spelar ingen roll, bara det händer något. En tripp till Ullared kan förgylla den tråkigaste veckan.

* Jag älskar att shoppa kläder. Och om jag är på dåligt humör då köper jag skor och vips så blir man glad igen.

* Jag har en otroligt dålig vana - jag börjar på alldeles för många projekt (stickningar) och det tar därför jättelång tid innan något blir klart.

* Jag gillar att ha mycket folk omkring mig, men kan även se fram emot att vara ensam med min stickning.

Det finns ju hur mycket som helst att skriva men det här får vara nog för idag.

Jag gör som Medea - anta utmaningen ni som inte tidigare fått en award. Kommentera gärna om du antar utmaningen.

1 kommentar:

  1. Superkul att du antog utmaningen. Det är så kul att läsa "hemliga" saker om andra bloggare.

    SvaraRadera