onsdag 9 juni 2010

Mixa & Matcha-paket



Ett helt underbart paket i sverige-färger låg i min brevlåda idag. Nyfiken i en strut slet jag upp paketet och innuti låg det massor med småpaket, som om Medea visste att jag älskar paket. Jag är som ett barn där. Spännande.

Det var 2 handstickade disktrasor - toppen, nu kan jag slippa köpa på ett bra tag.
Muffinsformar - ursöta. Bakar ALDRIG men om jag måste och när jag gör det - då blir det jusst muffins.
Tvål i lavendeldoft från Frankrike - underbar doft
Salt i en härlig burk - också från Frankrike - gott!
En liten sydd väska - jättegullig till den lilla stickningen. Jag knör alltid ner den i handväskan och garnet fastnar i allt möjligt där nere. Kan undvikas nu.
Mohairgarn och pluppgarn - roliga effekt/&sjalgarnsmöjligheter
Bok - den första på flera år som jag SKA HINNA LÄSA. (Semester har inte varit så vanligt förekommande med "göra ingenting" - skall ske i år)

Tack så hemskt mycket Efwa - och jag skall även träffa min Mixa&Matcha-kompis på söndag på stickcafé i Göteborg - centralen, det skall bli himla kul
Tack för idag, ny dag nya möjligheter.

1 kommentar:

  1. Kul att du gillar det. Saltet är från mitt område i Provence och pluppgarnet är köpt i Arles.
    Ser fram mot Stickcaféet på söndag. Kramar

    SvaraRadera