måndag 14 juni 2010

Första väskan


På fri hand och med den bit som fanns har jag provat modellen. Den blev lite låg, men för övrigt bra. Ett handtag att hålla reda på och samma tyg på fickorna inne som på utsidan. Kanske lite rörigt?! Jag använder det jag har hemma just nu och det fannns en hel del på tyghyllan också. Min symaskin däremot skulle behöva komma upp på just hyllan för den låter som en skördetröska. Jag såg att stygnplåten var skadad och misstänker att nålen slår i där....vi får se hur länge den håller.

Grön och skön är i alla fall väskan och rätt stor stickning går i. Jag skall prova den i morgon det kan kanske behövas en knapp för att stänga till den.

2 kommentarer:

  1. Läskigt när maskiner man behöver håller på att svika...Jättesnygg väska, gillar färgerna!
    Eva

    SvaraRadera
  2. Vilken snygg väska. Vad kul att du börjat blogga lite mer förresten!!
    Idag ska jag cykla till affären och se om de har någon passande skärmatta så att jag kan komma igång med lapptekniken.

    SvaraRadera