måndag 8 augusti 2011

Sortera och göra klart






Jag har som många andra en förmåga...det är ju bra i och för sig, med förmågor. Men denna förmåga jag har är att jag startar projekt som gärna blir liggande. Nu är det några timmar kvar på semestern och då vill jag gärna sortera något. Garnboxarna - det är ett perfekt offer. Sagt och gjort, en lista på alla ofärdiga projekt skrevs, det blev 27!! saker

Nu har jag under helgen gjort klart 8 saker! Bara 19 kvar, jag får nog starta en stickprojekts-detox. Hörde om shopping-detox igår på TV:n, man får inte köpa/starta något nytt på en viss tid. Tror jag börjar med ett halvår. Så inte förrän i början av februari 2012 får jag börja på något nytt! Då kan kanske en del av dessa saker hinna bli klara. Phu, det blir nog svårt!

Här kommer lite bilder på färdiga saker.

1 kommentar:

  1. Oj, har du fixat alla dina ufon? Det är ju inte början av februari än. =D

    SvaraRadera