måndag 12 juli 2010

Semester och medicinkurs

Ja, inte är det jag som skall kursa i medicin men det skall B - för att kunna utföra "mindre ingrepp" om någon blir sjuk till havs....
Jag skall slappa, shoppa, åka till ett ullspinneri (mer om det längre fram) och bara njuta. Så för mig är det semester. Vi kommer ju att ha eftermiddagar och kvällar tillsammans.





Vi hade blivit felbokade och fick denna underbara svit!
En nätt liten tvårummare med alla faciliteter. En natt fick vi vara i hotellrumsparadiset. Jag har precis stängt munnen.

1 kommentar:

  1. Vad kul med en sån överraskning. Tycker att sofforna ser ut som våra soffor. Men för övrigt bor jag inte i någon slags hotellrumssvit. =)
    Ha en underbar semester och klappa garn för min räkning också!!!
    Kramar från Efwa

    SvaraRadera