onsdag 30 september 2009

Syfestival i Borås

Vi var där som butik - KarMa garn - men man är ju en privat person också och det var så mycket som jag verkligen "behövde". Man behöver ju verkligen lite garn...och lite tyg....och några snygga sjalar...

En del saker har vi handlat in till butiken. Det finns nu banangarn och silkestrasor att klämma på i affären.
Den här sjalen är i siden med massor av sydda veck utmed hela längden, en riktigt snygg dekoration. Båda sjalarna kommer från Sanuk http://www.sanukdesign.se


Men nu kommer lite bilder av alla mina måsten
Härligt vinrött ulltyg, som jag tror är pressat istället för vävt. Ialla fall kan man bara klippa och sy, inte behöver du göra något med kanterna. Till detta en riktigt snygg sjal i råsiden med tryckta blommor. De var inte tänkta ihop men de blev kompisar när jag packade upp. (färgerna blev lite konstiga på bilden ser jag här, är bättre i verkligheten)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar